Losos pri diete? Áno, ale na masle! Chudnem rozumne s Júliou Rašlovou.

Zabudol som hesloRegistrácia

Šéfkuchári v akcii

Foodblogeri v akcii

Losos pri diete? Áno, ale na masle! Chudnem rozumne s Júliou Rašlovou.

]

Losos sa považuje za jednu z najtučnejších rýb, ale pokiaľ ju nebudete vysmážať určite vám neuškodí. Najlepšie chutí pripravený jednoducho, na masle s bylinkami a citrónom. Môžete si ho pripraviť aj na Vianoce napríklad so zelerovým šalátom. Získate chutné a ľahké štedrovečerné menu. Vo všedný deň ho môžete skúsiť napríklad s dusenými zelenými fazuľkami.

Recept na tohto chutného lososa nájdete spolu s postupom ako aj zoznamom ingrediencií TU! :)

Energetická hodnota 1 porcie / 130 g / 303,02 kcal
Mäso z lososa je bohatým zdrojom bielkovín, obsahuje kalcium na spevnenie kostí a Omega 3 nenasýtené mastné kyseliny pre srdce a cievy.

FacebookTwitterPinterestPošli priateľovi

Prihlásenie



Zabudol som hesloRegistrácia